martes, 25 de diciembre de 2007

Cap de setmana madrileny!

Aquest cap de setmana prenadalenc l'he passat a Madrid. Bé, a Madrid, a la carretera i a les vies d'un lent tren estrella. Només arribar vaig decidir anar tot sol al museu del Prado i al Reina Sofia. L'experiència és única. No és que vulgui fer una apologia de l'autisme, de fet suposo que prefereixo que algú m'hagués acompanyat, però un cop davant d'obres com el Guernica...

Un cop finalitzada la part cultural vaig assistir a la clausura de l'assemblea de CANAE, el nostre referent a nivell estatal. Felicitar des d'aquí a l'amiga Ainhoa, reelegida presidenta, i com no agraïr el cap de setmana que hem pogut passar.

I no em queda res més que desitjar-vos a tots que acabeu de passar uns bons dies de festes.

1 comentario:

Jordi Molinera i Poblet dijo...

Per cert, que en penses de la resposta que vaig fer-te al meu bloc?

^^

Bones festes!