domingo, 16 de marzo de 2008

Els de sempre...

La dreta catalana es treu la careta. La senyora Ferrussola, ex-primera dama del país, s'ha cobert de glòria divina en les seves darreres declaracions. I és que a la noia de St. Gervasi li molesta que el nostre president tingui un nom castellà, així com el seu nivell de català. El que no té en compte la senyora Ferrussola és que la immensa majoria de la societat catalana tenim noms i cognoms castellans, i per molt que li pesi, no som menys catalans que ella. D'altra banda, el català del president Montilla és similar al de la majoria de la població. La snyorassa podria reconèixer l'esforç que van fer tants i tantes a l'aprendre la nostra llengua en unes condicions pèssimes. Però el que de debò ens destapa és l'autèntica cara de la dreta catalana. La seva fòbia a tot allò que ve de fora, la seva fòbia a que la gent d'orígens humils arribi on hagi arribat. Perquè encara es pensen que tenen el dret diví a ostentar permanentment el poder.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

No siguis fantasma, els comentaris de la Ferrusola son extraordinàriament desafortunats, però això no justifica aquesta suposada retirada de careta de "la dreta catalana", la qual suposo que et refereixes a Convergència i Unió. Una dreta moderada, coherent i de la qual estic molt orgullós de ser-ne votant. Ah, i encara que no sigui de St. Gervasi, m'agrada aquell barri, és delicte?

Oriol V-B C dijo...

Estic molt d'acord amb el que esmenta l’anònim, només matisaria una coseta: els comentaris de Ferrusola no són desafortunats, són fastigosos, indignes d'una ex "primera dama". Per cert, jo també soc votant de CIU, orgullós (sense oblidar l'autocrítica)i no tinc cap mena de necessitat de no firmar els meus comentaris. Així que company votant de CIU, una mica de valentia: que no ens passi com als del PP, que ningú els vota però guanyen eleccions...

Anónimo dijo...

Ostres Víctor! No sabia que tinguessis tants lectors votants de CiU!
Potser m'he perdut alguna cosa i va en broma.. haha

Estic absolutament d'acord amb el que dius al blog. I em sembla necessàri comunicar-ho.Sembla com si la Ferrussola volgués fer-se un espai al Polònia. ahaha

Sobre l'anònim i el seu amic oriol:
Efectivament no són desafortunats, són intolerables, però alhora són o no són el reflex de la seva ideologia, la seva manera de pensar? Jo dic que sí. No penso que fos una ficada de pota, sinó simplement que va dir el que pensa.

Dreta moderada s'accepta, ara bé, coherent? Definitavament m'ho prenc com una broma, perquè si no, no ho entenc.

ah, i per si no ho sabies (anònim) no, no és delicte. (la pregunta m'ha sorpès, en serio :S)

Anónimo dijo...

Hola Victor,

Estic d'acord amb el teu comentari i jo també he escrit alguna cosa al respecte.

Pel que fa al comentari anònim, he de dir que si ell mateix es dona per al•ludit, per alguna cosa deu ser. Em sembla molt bé que estigui orgullós de ser votant de CiU i també estic d'acord en que es una dreta moderada, lo de coherent ja seria més discutible, però tal com diu l'Oriol v-b-c, els comentaris de la Ferrusola van ser més que desafortunats. Jo diria xenòfobs.

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Estabilizador e Nobreak, I hope you enjoy. The address is http://estabilizador-e-nobreak.blogspot.com. A hug.

Anónimo dijo...

Dymnlirmdilla
[url=http://healthplusrx.com/insomnia]insomnia[/url]
owexBreerne